Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

onsdag 8 februari 2012

ΕΛΕΝΑ ΧΑΡΑΜΗ : "ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ Κ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ."



Ακούγοντας κάποια τραγούδια στο τοιχο του fb της μου κεντρίσε το ενδιαφέρον να πάρω συνέντευξη από την Ελενα Χαραμή. Πρόκειται για μία από τις καλές νέες λαϊκοδημοτικές φωνές του ελληνικού τραγουδιού, που τα τραγούδια της χτυπάν κατευθείαν στην καρδιά του ακροατή, Τραγούδια ερωτικά και συναισθηματικά! και δεδομένου ότι έχω μια αδυναμία για τα τριαντάφυλλα, μου αρέσει ιδιαίτερα το καινούργιο της τραγούδι ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΟΥ απο το νέο CD που ονομάζεται " ΕΙΣΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ " Έτσι ετοιμάσα τις ερωτήσεις και τις εστείλα, η Ελενα παρά το βεβαρημένο πρόγραμμα των καθημερινών της υποχρεώσεων βρήκε το χρόνο να μου απαντήσει (έστω και λίγο καθυστερημένα) και μου είπε τα παρακάτω...

-Γεια σου Ελενα! Για αρχή μιλησε μου λίγο για τη νέα δισκογραφική σου δουλειά.

ΛΟΙΛΟΝ Η ΝΕΑ ΜΟΥ ΔΙΣΚΟΦΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ"ΕΙΣΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ"ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΑΙΚΟΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΜΕ 10 ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο PARIS EVAGGELOU.


- Διαβάζοντας το βιογραφικό σου, βλέπω ότι γεννήθηκες και μεγάλωσες στο νομό Λακωνίας στην Πελλοπόνησο. Πως ήταν τα παιδικά σου χρόνια;

ΝΑΙ ,ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ Κ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΛΑΚΩΝΙΑΣ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ,ΞΕΝΟΙΑΣΤΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΛΗ ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΟΠΟΥ Κ ΜΕΓΑΛΩΣΑ.


- Σου άρεσε να τραγουδάς απο μικρή;

ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΑΠ ΟΤΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ,ΝΑ ΠΕΡΝΩ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΗ ΓΡΑΤΣΟΥΝΑΩ Κ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ.


- Υπάρχει κάποιος στην οικογένεια σου του οποίου ακολούθησες τα μουσικά βήματα;

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΕΠΑΙΖΕ ΚΙΘΑΡΑ Κ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΕ.ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠΑΚΙ Κ ΕΠΑΙΖΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΛΕΣ Κ ΜΙΚΡΑ ΠΑΝΥΓΗΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΣΕ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΡΕΘΙΣΜΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ.


- Πως ασχολήθηκες με τη μουσικη;
ΟΧΙ ΣΥΝΙΔΙΤΑ ΠΑΝΤΩΣ.ΠΑΝΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Κ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Κ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΧΝΑΡΙΑ,ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ Κ ΕΓΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ.ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ,ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΑΝΟΙΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΜΟΥ Κ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ.




- Έχεις κάνει και σπουδές πάνω στη μουσική;
ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΝΟ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ.

- Παίζεις μουσικά όργανα η γράφεις στίχους;
ΟΧΙ , ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ ΤΑ ΔΥΟ,ΑΝ Κ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΤΙ.

- Γιατί επέλεξες το το λαικο και δημοτικο τραγουδι και τι σου αρέσει περισσότερο με τη παραδοσιακή μουσική;
ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΙΣΩΣ, ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΓΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ,ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΝΤΑ.

- Ποια είναι τα πρότυπα σου; Ποιοι τραγουδιστές σ έχουν εμπνεύσει;
ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ,Κ ΜΕΛΕΤΩ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΡΩΤΟΑΝΑΦΕΡΩ Κ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΦΗΣΩ?ΒΕΒΑΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΑΓΓΙΖΕΙ Η ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ ,ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ,ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΞΙΣΟΥ ΚΑΛΑ।


- Ποιό απο τα τραγούδια σου ειναι το αγαπημένο σου και γιατι;
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΤΡΟ।Μ ΑΓΓΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΜΟΥΣΙΚΑ Κ ΣΑΝ ΣΤΙΧΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ .... ΕΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.




- To τραγουδι “Τριανταφυλλό Μου” που υπάρχει στη νέα σου δισκογραφική δουλειά είναι ένα κομμάτι που προσωπικά μού αρέσει πάρα πολύ όπως και τα τριαντάφυλλα! Εσυ ασχολείσαι με την κηπουρική, έχεις πολλές τριανταφυλλιές στον κήπο σου;

ΑΛΗΘΕΙΑ? ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Σ ΑΡΕΣΕΙ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ Κ ΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΜΑΛΛΟΝ "ΔΕΝ ΤΟ ΧΩ" ΠΟΥ ΛΕΜΕ.



- θέλω να μου περιγράψεις την το χαρακτήρα σου με όσες λέξεις θελεις.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ , ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΟΣ Κ ΠΟΛΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.

- Στον ελεύθερο χρόνο τι κάνεις;
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ,ΟΤΑΝ ΞΕΚΛΕΒΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΕΥΓΩ.........

- Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το Ιντερνετ ;
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ,ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ?? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ..

- θεωρείς απαραίτητο σήμερα ένας νέος καλλιτέχνης να έχει προσωπική σελίδα για παράδειγμα στο facebook myspace, twitter κτλ, μέσα από την οποία να μπορούν να ενημερώνονται οι θαυμαστές του;
ΝΑΙ. ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ,Κ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟ "ΚΟΙΝΟ" ΣΟΥ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ.

- Ποια είναι η αγαπημένη φράση, που την λες συχνά;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ.

- Υπάρχει μήπως κάτι που λείπει από τη ζωή σου;
ΟΧΙ,ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Κ ΔΟΞΑΖΩ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!



- Η τελευταία ερώτηση ποια τα σχέδια σου για το μέλλον;
ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΜΕ ΦΟΒΙΖΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ, ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ Κ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ,Κ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ, Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ Κ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΗ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΥΑΧΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΥΤΗ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΥΤΗ ΜΑΣ "ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ" !!!!

Και εγώ με τη σειρά μου Έλενα σου εύχομαι κάθε προσωπική και επαγγελματική επιτυχία !!!






ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Facebook: Elena Harami B
YOUTUBE CHANNEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar