Επισκέψεις μέχρι σήμερα ...Number of visitors so far:

Join Us On Facebook

Please Wait 10 Seconds...!!!Skip

lördag 28 juni 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – PANATZIO: "Θα προσπαθήσω να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα"

“Πάμε Βραζιλία να γράψουμε ιστορία..”,  τραγουδά ο Pantzio, ένα ολοκαίνουργιο ρυθμικό χορευτικό κομμάτι που είναι αφιερωμένο στην Εθνική ομάδα Ελλάδας, η οποία ήδη έγραψε χρυσή ιστορία το 2004! (εάν δεν ξανά γράψει). Το αληθινό όνομα του νεαρού καλλιτέχνη ειναι Παναγιώτης Σπανός. Έχει καταγωγή απο την Κάρυστο, αλλά ζει μόνιμα στην Αθήνα όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε. Από τα πρώτα του παιδικά χρόνια έδειξε τάσεις καλλιτεχνικής αναζήτησης ξεκινώντας από το χώρο του θεάτρου, ενώ παράλληλα άρχισε να ασχολείται και με τη μουσική. Υπήρξε υποψήφιος με τα Ελβετικά χρώματα στον Διαγωνισμό της Εurovision που έγινε στο Malmo της Σουηδίας το Μαϊο του 2013 με το τραγούδι του "Allegria". Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί και  τη νέα του δουλειά με τον τίτλο ‘Over my Summer’, που γίνεται πολύ γρήγορα μεγάλο hit! Είναι το πρώτο του video clip που καταφέρνει να μπεί στο επίσημο global site του αμερικανικού μουσικού καναλιού MTV και τον Μάρτιο το 2014  φιγουράρει στην πρώτη θέση των ανεξάρτητων (unsigned) τραγουδιών της  Αμερικής και ο Panatzio στη λίστα με τους Hot Artists ανεξαρτητων καλλιτεχνών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ας τον γνωρίσουμε καλύτερα!


- Πρόσφατα κυκλοφόρησες το νέο σου τραγούδι με τίτλο «Πάμε Βραζιλία!» Πες μου λίγα λόγια για το πώς νιώθεις για αυτό; πώς γράφτηκε το τραγούδι αυτό και ποιοι είναι οι συντελεστές;

 Το  «Πάμε Βραζιλία» είναι ένα τραγούδι που έγραψα για τη συμμετοχή της Ελλάδας μας στο Μουντιάλ της Βραζιλίας. Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθε στη ζωή μου το τραγούδι αυτό. Στόχος ήταν να παρακινήσω και να εμψυχώσω τους Έλληνες φιλάθλους να στηρίξουν και να μη χάσουν την πίστη τους στην Εθνική μας. Τελικά επιβεβαιώθηκα, αφού κατάφερε η ομάδα μας να προκριθεί στους 16 του Παγκόσμιου Κυπέλλου και μακάρι να συνεχίσει περαιτέρω!!! Στη μουσική με βοήθησε ο παραγωγός μου και καλός μου φίλος πια Βαγγέλης Σπανακάκης, ο στίχος ανήκει στην Παυλίνα Κωνσταντίνου, ένα εξαιρετικό ταλαντούχο παιδί.


 - Πες μου λίγα λόγια για σένα, -Ήταν μοιραίο να γίνεις τραγουδιστής ; Το ήθελες από παιδί ή προέκυψε; 

 Η μουσική υπήρξε από παιδί αναπόσπαστο μέρος της ζωής μου. Δεν μπορώ να με φανταστώ χωρίς νότες , μελωδίες, στίχους. Είναι σαν το ξερό χώμα που θέλει νερό. 

 - Πώς εμπνεύστηκες το όνομά σου Pantzio και τι σημαίνει; 

Το “Panatzio” είναι μια παραλλαγή του πραγματικού ονόματός μου, Παναγιώτης. Επειδή έχω μακρινές ιταλικές ρίζες καταγωγής απ’ την πλευρά της μητέρας μου, αλλά στα ιταλικά το Παναγιώτης δεν υπάρχει, σκέφτηκα να φτιάξω εγώ ένα χαχαχαχ και έτσι προέκυψε!


- Από πού κατάγεσαι, που μεγάλωσες και πέρασες τα παιδικά σου χρόνια; 

 Η καταγωγή μου είναι από την Κάρυστο. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, σε μια γειτονιά που δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερη μέσα στην Αθήνα, το Πολύγωνο. Εκεί έκανα τους πρώτους μου φίλους, εκεί έπαιξα πρώτη φορά σαν παιδί, εκεί έμαθα το πρώτο μου ποδήλατο, εκεί θυμάμαι τα πρώτα μου καλοκαίρια να παίζουμε σαν τρελοί και να μην σταματάμε. Μπορώ να σου μιλώ ώρες ατέλειωτες γι’ αυτή τη γειτονιά, αλλά και για την Καρυστούλα μου, όπως μ’ αρέσει να την αποκαλώ!


- Ασχολείσαι με κάτι άλλο πέραν από τη μουσική; 

Είμαι τελειόφοιτος στο τμήμα Λογιστικής του ΑΤΕΙ Διοίκησης  και Οικονομίας του Πειραιά , ενώ παλιότερα είχα ασχοληθεί με το θέατρο. Τελευταία ασχολούμαι με την Καλλισθενική Αγωγή(Calisthenics) και είναι κάτι που μ’ αρέσει απίστευτα. 


- Έχεις κάποιον τραγουδιστή/τραγουδίστρια πρότυπο; 

Υπάρχουν αρκετοί και αρκετές που θαυμάζω, αλλά συγκεκριμένα πρότυπα δεν έχω. 
 


- Κάθε φορά που ερμηνεύεις ένα τραγούδι πώς αισθάνεσαι; 

Πολύ ωραία ερώτηση. Είναι δύσκολο να σας απαντήσω. Έχει να κάνει με το κάθε τραγούδι. Κοινό σημείο είναι ότι βυθίζομαι σε αισθήσεις και σε μαγικούς κόσμους τη στιγμή της ερμηνείας.  


- Tι δυσκολίες έχεις αντιμετωπίσει στη μουσική σου πορεία μέχρι τώρα; 

Αμέτρητες. Οι σημαντικότερες ήρθαν από ανθρώπους που πίστευα και έδωσα μεγάλο μέρος αγάπης και εμπιστοσύνης. Να ναι όμως καλά θέλω όλοι. Τα πάντα είναι εμπειρίες.


- Τι αποκόμισες από τη συμμετοχή σου ως υποψήφιος της Ελβετίας στο διαγωνισμό της Eurovision στο Malmo της Σουηδίας; θέλεις να ξανά πας στην ESC;

H υποψηφιότητά μου το 2013 στο να εκπροσωπήσω την Ελβετία στη Eurovision ήταν ένα πολύ ωραίο δώρο. Πολλοί απ’ το εξωτερικό μου έκαναν αίτηση φιλίας στο facebook και μιλάμε ακόμα και σήμερα. Μου ‘δωσε μια δυνατότητα να με γνωρίσουν πέρα απ’ τα ελληνικά σύνορα. Αποκορύφωμα ήταν η κριτική του Τom Pereira  ενός Πορτογάλου  δημοσιογράφου σε άρθρο του σχετικό με τον διαγωνισμό. Φυσικά και θα ξανάγραφα τραγούδι για τη Eurovision. 
 

- Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες πιο πολύ να συνεργαστείς στο μέλλον; 

Είναι αρκετοί αυτοί με τους οποίους θα ήθελα να συνεργαστώ. Μακάρι να μου δοθεί η δυνατότητα να το καταφέρω. Από ξένους σίγουρα ένα όνειρό μου είναι η Lara Fabian και από άνδρες ο Robbie Williams. Όνειρο όμως έ!! Χαχαχαχχ!!!


- Περιγράψτε τον εαυτό σου με 5 λέξεις. 

Ιδεαλιστής, ρομαντικός, ονειροπόλος, ψύχραιμος, επίμονος. Έχω και αρνητικά στοιχεία, αλλά δεν σας τα λέω χαχαχαχ!!!


- Πές μου τι ομάδα είσαι; 

 Είμαι ΑΕΚ. Από παιδί.


 - Πώς είσαι ως υποστηρικτής της ομάδας; 

Αγνός φίλαθλος. 


 - Ποιος παίκτης στην εθνική ομάδα θα ήθελες να είσαι; 

Νομίζω ο συνονόματος μου ο Παναγιώτης Κονέ. Μ’ αρέσει το τυπάκι του, το στυλ που παίζει και η θέση που έχει στην Εθνική. Κρίμα που τραυματίστηκε.

 


- To καλύτερο τραγούδι ποδοσφαίρου; 

Mα φυσικά το «Πάμε Βραζιλία» χαχαχαχα!!!
 


- Τι σου αρέσει να κάνεις όταν έχεις ελεύθερο χρόνο; 

Μπάνιο στη θάλασσα. Συζητήσεις με φίλους , ν’ ακούω τα προβλήματα τους και όσο μπορώ να βοηθώ. M’ αρέσει και ο χορός, όποτε μπορώ βγαίνω με την παρέα μου και χορεύουμε. 


 - Τι μουσική ακούς; 

Τα πάντα, ότι έχει μελωδία . Δεν μπορώ ν’ ακούσω σκληρές μουσικές με κραυγές και απόγνωση, μόνο εκεί κλείνω τα’ αυτιά μου



-  Tι μπορούμε να περιμένουμε από σένα από δω και πέρα; 

Θα προσπαθήσω να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Αν συμβεί να γίνουν, τότε να περιμένετε πολλά.


- Κλείνοντας, ποιό είναι το μεγαλύτερο όνειρο σου;

Το μεγαλύτερο όνειρό μου είναι να συνεχίσω να μπορώ να γράφω τραγούδια που θα μιλουν στις καρδιές των ανθρώπων και θα μπορώ έτσι να επικοινωνώ μαζί τους.


-  Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη και καλή επιτυχία σε όλα!

Εγώ σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα! Καλή συνέχεια!



Συνδεθείτε με τον Pantzio στο facebook .


Μοιραστείτε το στο Facebook


Σχολιάστε το στο Facebook
Ακούστε το ολοκαίνουργιο τραγούδι του Pantzio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar